Report: Patriots lose Adalius Thomas for season

Discussion in 'Miami Dolphins Forum' started by DirkDiggler, Nov 22, 2008.

Welcome to FinHeaven Fans Forums! We're glad to have you here. Please feel free to browse the forum. We'd like to invite you to join our community; doing so will enable you to view additional forums and post with our other members.
    
VIP Members don't see these ads. Join VIP Now
  1. DirkDiggler

    DirkDiggler A True Fan

    Joined:
    May 2006
    Messages:
    2,036
    Likes Received:
    15
    Trophy Points:
    0
    Sorry if I missed this post some where. Just saw it on SI.Com
     
  2. #1dolphinsfan

    #1dolphinsfan Perennial All-Pro

    Joined:
    Feb 2007
    Messages:
    8,210
    Likes Received:
    15
    Trophy Points:
    38
    yea i think this was posted a week or so ago
     
  3. WVDolphan

    WVDolphan A True Fan

    Joined:
    Aug 2005
    Messages:
    15,871
    Likes Received:
    160
    Trophy Points:
    0
    Barack Obama has been elected to be the next president of the United States.
     
  4. jazz

    jazz see you auntie

    Joined:
    Sep 2006
    Messages:
    234
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    bread comes in slices now.
     
  5. tcdrover

    tcdrover Pro Bowler

    Joined:
    Aug 2004
    Messages:
    5,362
    Likes Received:
    23
    Trophy Points:
    0
    There is a rumor that Billichick may be somehow illegally video taping opposing teams on game day.
     
  6. Dolpfan_72

    Dolpfan_72 Why not us?

    Joined:
    Jul 2008
    Messages:
    1,269
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    0
    Did anyone hear Brett Favre might come back out of retirement?
     
  7. Oraclepz

    Oraclepz Seasoned Veteran

    Joined:
    Apr 2005
    Messages:
    1,982
    Likes Received:
    6
    Trophy Points:
    38
    lol i was gonna say something sarcastic.. but you guys came up with some really good ones... !!! haha
     
  8. CalDolFan10x14

    CalDolFan10x14 Your QB for the next 10 years. Finheaven VIP Donator

    Joined:
    Sep 2004
    Messages:
    14,903
    Likes Received:
    71
    Trophy Points:
    48
    The stock market just started tanking and oil is under a 100 bux! :lol:
     
  9. Findetta

    Findetta Super Fan

    Joined:
    Nov 2008
    Messages:
    399
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    damn you guys are ruthless. he even apologized. What I don't understand is how that jets fan that seems to be lost posting on here doesn't catch more heat.
     
  10. CalDolFan10x14

    CalDolFan10x14 Your QB for the next 10 years. Finheaven VIP Donator

    Joined:
    Sep 2004
    Messages:
    14,903
    Likes Received:
    71
    Trophy Points:
    48
    We're just having a little fun! Lighten up a bit bro! No biggie! :up:
     
  11. Dolpfan_72

    Dolpfan_72 Why not us?

    Joined:
    Jul 2008
    Messages:
    1,269
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    0
    Because we have a simple rule of thumb on these boards:
    [​IMG]
     
  12. Findetta

    Findetta Super Fan

    Joined:
    Nov 2008
    Messages:
    399
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    haha no worries, I was gonna get him to but kinda felt bad. no more though after seeing that troll above me though. note to self: do not feed that thing, do not.
     
  13. juniorseau55

    juniorseau55 The Finheaven Intimidator

    Joined:
    May 2003
    Messages:
    3,798
    Likes Received:
    11
    Trophy Points:
    0
    The dolphins have chosen Ted Ginn with the 9th pick overall. Thoughts anyone?
     
  14. GoonBoss

    GoonBoss Finheaven Templar Super Donator Donator

    Joined:
    Feb 2005
    Messages:
    19,813
    Likes Received:
    78
    Trophy Points:
    0
    :lol: Brutal
     
  15. DirkDiggler

    DirkDiggler A True Fan

    Joined:
    May 2006
    Messages:
    2,036
    Likes Received:
    15
    Trophy Points:
    0
    Oh yeah?! Well the water is still Cold and Deep Too!!:sidelol:
     
  16. DirkDiggler

    DirkDiggler A True Fan

    Joined:
    May 2006
    Messages:
    2,036
    Likes Received:
    15
    Trophy Points:
    0
    Thanks for having my back Phenom, no worries thats how we roll in here some times. Besides, I'm bangin all their mammas!!!!! Hoorah!
     
  17. Tailgater

    Tailgater Starter

    Joined:
    Jun 2003
    Messages:
    647
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    18
    The Pats delayed sending him to IR in the hope that he would recover in time for the playoffs.

    Evidently they've now decided that he can't so they IR'ed him, freeing up a roster spot.
     
  18. juniorseau55

    juniorseau55 The Finheaven Intimidator

    Joined:
    May 2003
    Messages:
    3,798
    Likes Received:
    11
    Trophy Points:
    0
    Pats won't go to the playoffs!
     
  19. Tailgater

    Tailgater Starter

    Joined:
    Jun 2003
    Messages:
    647
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    18
    Sure they will! Now if you said the fins, then you'd have something....baby steps. 1-15; 6-10; 10-6...:)
     
  20. Phanatical

    Phanatical Official Daunte Hater

    Joined:
    Aug 2006
    Messages:
    4,899
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    0
    :lol:

    Too damn funny WV.
     
  21. Phanatical

    Phanatical Official Daunte Hater

    Joined:
    Aug 2006
    Messages:
    4,899
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    0
    Nick Saban is NOT going to be the Alabama coach.
     

Share This Page